شرکت توزیع برق استان گلستان
امروز : چهارشنبه, 26 مهر 1396
» پرسش های متداول

پرسش های متداول

در صورت بروز مشکل و یا قطع برق باید از کجا پیگیری شود؟

در صورت بروز مشکل و یا قطع برق می توانید با فوریتهای برق به شماره تماس 121 تماس حاصل نمائید.

 

 جهت دریافت غیر حضوری بدهی و پرداخت غیرحضوری با چه سامانه ای ارتباط برقرار نمائیم؟

از طریق ارتباط با شماره تماس 1521 ضمن دریافت میزان بدهی اشتراک برق خود نسبت به پرداخت غیرحضوری اقدام فرمائید.

 

چگونه از راهکارههای مدیریت مصرف بهینه برق مطلع شویم؟

با تماس با شماره 1421 نسبت به راهکارهای مدیریت مصرف بهینه برق آگاهی یابید.

 

ساعت اوج مصرف چیست؟

زمانی از شبانه روز که بیشترین مصرف از شبکه برق انجام می گردد، ساعات اوج مصرف است که نیم ساعت قبل از اذان مغرب تا سه و نیم ساعت بعد از آن ساعات اوج مصرف برق است.

 

 

برو بالا

شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

google
yahoo
alexa
ebook
Baidu.com
Wikipedia
Blogger.com
Windows Live
Amazon.com
eBay
Bing
Ask
استانداری گلستان
سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
آبرسانی, اجلاس, اضطراری, اولین, بازرسان, بازرسی, برق, برقرسانی, بهنود, تدبیر و امید, تست, تفاهم نامه, توزیع, تولید, خارجی, داعش, روستا, زندانیان, سران, سرمایه گذاری, صرفه جویی, فروش, فولباری, فیوزسوزی, مانور, مدیریت, مدیریت مصرف, مشترک, نامشهود, نصیری, نیرو, نیروگاه, والیبال, وزیر, ژنراتور, کمپین, گرامیداشت, گرگان, گلستان, گنبدکاووس

نمایش تمامی تگ ها